Monday, February 09, 2009

Kejadian Tragis 9 Februari 2009

Semalam satu kejadian yang tragis telah berlaku di kawasan perumahan saya. Kejadian tersebut berlaku lebih kurang jam 6 petang dalam keadaan cuaca hujan. Saya dan anak-anak seperti biasa hanya duduk di rumah sambil membuat aktiviti santai....tiba-tiba terdengar siren polis masuk ke kawasan perumahan.. mulanya macam tak kisah sebabnya sebelum ni ada juga kejadian lain yang berlaku di kawasan rumah pangsa tak berapa jauh dari tempat saya duduk ni...

Tidak berapa lama kemudian ada rakan anak saya telefon, katanya ada orang kena bunuh kat kedai seven E, saya pun mulalah nak menyebok... nak tau detail kenapa... katanya ada org kena tetak pas tu ada polis datang tengah ambik statement, mak dia siap pergi kat tempat tu nak tgk. Saya kata tak apa kejap lagi ayah mesti dapat cerita tu..tapi sebenarnya bimbang jugak sebab petang-petang macam ni dia org selalu lepak kat warung tu minum sambil sembang-sembang ngan kengkawan...issshhhhhhhh minta disimpangkan perkara2 macam tu.

Tapi kalau nak tau cerita lanjut dalam metro ada disiarkan berita tersebut klik disini yer http://www.hmetro.com.my/Current_News/myMetro/Tuesday/Setempat/20090210092707/Article/index_html

No comments: